De werkwijze van Bureau Pauw is open, transparant en no-nonsens. Het doel is dat jouw kinderopvangorganisatie uiteindelijk kwalitatief beter wordt van de geboden adviezen en ondersteuning. Alles gaat in goed overleg waarbij een nauwe samenwerking een vereiste is om de dienstverlening goed te laten slagen.
Contact en kennismaking
Je kunt Bureau Pauw bellen, mailen of een berichtje sturen via WhatsApp.
Nadat je contact hebt opgenomen, bespreken we, geheel vrijblijvend, waar jouw organisatie behoefte aan heeft. Samen brengen we in kaart op welke wijze Bureau Pauw ondersteuning kan bieden zodat jij weer vol trots en energie verder kunt met de dingen waar jij goed in bent. Het gesprek kan telefonisch of op locatie plaats vinden.
Opdracht en offerte
Om advies en ondersteuning effectief te laten zijn, is maatwerk een absolute vereiste. Als de aard en de omvang van de opdracht heel concreet zijn zoals bijvoorbeeld het uitvoeren van een observatie met bijbehorend verslag, ontvang je een scherpe offerte die passend is bij de dienstverlening die jij nodig hebt.
In de praktijk blijkt dat een opdracht bij aanvang vaak niet heel erg concreet gemaakt kan worden maar dat gaandeweg wel steeds duidelijker wordt waar de aandacht binnen een kinderopvangorganisatie naar uit dient te gaan om de problemen te herstellen of te voorkomen. In die gevallen wordt er geen offerte opgesteld maar wordt er een concurrerend uurtarief berekend of maken houders gebruik van de vrijheid die een Consultancy Service overeenkomst biedt.
Kwaliteit en mogelijkheden
Bureau Pauw zorgt er voor continue op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen binnen de Wet kinderopvang. Het bieden van kwaliteit maar ook flexibiliteit staan hoog in het vaandel: alles is bespreekbaar en de mogelijkheden zijn ongelimiteerd.
Integriteit ten aanzien van jouw gegevens en organisatie en privacy zullen ten alle tijden worden gerespecteerd.
Advisering, observatie of ondersteuning (of een combinatie hier van) kan éénmalig maar een overeenkomst voor meerdere consulten op jaarbasis behoort ook tot de mogelijkheden. Afhankelijk van wat er nodig is, kan de dienstverlening op locatie, telefonische en/of per mail plaats vinden.